Canvascompany gebruikt cookies om je browserervaring te verbeteren en je optimale service te kunnen bieden.
Door onze website te bezoeken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons cookiebeleidIk ga akkoord
Momenteel zijn wij helaas telefonisch niet bereikbaar, dit omdat wij de vele binnengekomen berichten willen beantwoorden. Wij doen ons best om jouw bericht binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Direct antwoord op de meestgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
We streven ernaar om je bestelling op de uiterste leverdag te bezorgen. Op de orderbevestiging vind je de exacte uiterste leverdatum terug. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track en trace e-mail.
Houd er rekening mee dat de e-mail met track en trace pas wordt verstuurd nadat je pakketje is ingescand bij de vervoerder, meestal tussen 22:00 en 04:00 uur.
Geen track en trace ontvangen.
Als je de uiterste leverdatum nadert en je hebt nog geen track en trace ontvangen, maak je geen zorgen. De e-mail met de track en trace wordt pas verstuurd zodra je pakketje is ingescand bij de vervoerder, meestal tussen 22:00 en 04:00 uur.
Een of meerdere producten ontbreken.
Als je meerdere producten hebt besteld en nog niet alles hebt ontvangen, is er meestal geen reden tot zorgen. De rest van je bestelling komt vaak vanzelf, omdat de levertijden per product kunnen verschillen, soms zelfs per formaat. We streven er echter naar om je volledige bestelling op de uiterste leverdatum te bezorgen.
Bestelling aanpassen of annuleren.
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, gaan we er direct mee aan de slag. Helaas kunnen we geen wijzigingen meer doorvoeren of je bestelling annuleren.
Neem contact met ons op
Chatbot
Heb je een vraag? Klik dan op 'contact' Werknemer(s) aanwezig: Ma t/m vrij 9:00-12:00
Contact met een medewerker: Werknemer(s) aanwezig: Ma t/m vrij 9:00-12:00