Cultuur van hoofdmerk Fotocadeau.nl: perfectionistisch, klantvriendelijk, nuchter, ondernemend & informeel
Perfectionistisch en klantgericht
Klantvriendelijkheid staat bij FotoCadeau en haar zusterbedrijven op Nummer 1.Wij doen er alles aan om u tevreden te stellen. In alles wat we doen streven we naar perfectie. Dat begint met het bestelproces, deze is zo vanzelfsprekend mogelijk gemaakt, met behulp van input van onze klanten. Meteen nadat u uw foto op canvas (of op hout, glas, aluminium, forex, poster of tuinposter) heeft geüpload, wordt elke individuele foto door een Fotocadeau-medewerker gecontroleerd of deze voldoende pixels bevat om op het door u gewenste formaat in perfecte kwaliteit te printen. Als dat niet het geval is, treden we met u in overleg over uw wensen en onze mogelijkheden. Gedurende het proces vinden meerdere kwaliteitschecks plaats en wij werken met de beste canvas en de beste printers. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan dan geven wij een “niet goed, geld terug” garantie. Al onze medewerkers zijn er op gericht om u met uw foto op canvas een zo mooi en goed mogelijke ervaring te geven.
Naast het feit dat we perfectionistisch zijn bij het creëren van uw ervaring, richten we ons op een zo mooi mogelijke website, zo efficiënt mogelijke marketing, het zijn van een leuk mogelijke werkplek etc., etc.
Ondernemende ondernemers
Naast dat we nuchter zijn en nooit naast onze schoenen zullen gaan lopen, is onze cultuur te kenmerken als ondernemend. In eerste instantie komt het ondernemerschap natuurlijk van de twee ondernemers achter CanvasCompany.nl. Daar waar in 2004 met www.canvascompany.nl begonnen hebben we inmiddels FotoCadeau.nl, CanvasCompany.be, FotoOpHout.nl, FotoOpGlas.nl, Tuinposteropmaat.nl en Pimpjedeur.nl. Er wordt hard aan gewerkt om in het eerste kwartaal twee nieuwe websites te lanceren. Het assortiment aan fotoproducten wordt uitgebreid met onder andere foto’s op mokken, telefoonhoesjes, placemats, sleutelhangers, tegeltjes en vele andere fotoproducten.
Ondernemende medewerkers
De medewerkers van FotoCadeau.nl zijn altijd op zoek naar nieuwe kansen. Ze houden hun oren en ogen goed open voor wat betreft nieuwe met foto’s bedrukbare producten en komen met ideeën. Van onze medewerkers wordt verwacht, dat ze altijd kijken naar verbeteringen in onze processen, dat ze ZELF snel tot een klantvriendelijke oplossing komen met klanten die bellen of mailen. Initiatief wordt zeer op prijs gesteld en gestimuleerd.
Informeel
Het heeft misschien met de eerder beschreven nuchterheid te maken, maar de cultuur bij FotoCadeau.nl is zeer informeel. De directie draagt geen dure maatpakken, maar loopt gewoon in t-shirt, spijkerbroek en op gympen. We hebben respect voor iedereen en laten iedereen in zijn waarde: bij ons mag je zo zijn, zoals je bent. Iedereen praat met iedereen en iedereen kan bij iedereen binnen lopen om eigenlijk alles te bespreken. Veel collega’s zijn vrienden van elkaar en zien elkaar ook in hun vrije tijd.
Bekijk ook:
IN DE MEDIA, MIJLPALEN, DE MEDEWERKERS, HOW IT'S MADE