• Meer dan 200.000 tevreden klanten gingen je voor
  • Verzending binnen 2 werkdagen!

Een moment geduld aub..

FAQ - Veelgestelde vragen over foto op canvas

Vandaag zijn wij tot 12:00 uur telefonisch bereikbaar. Je kunt hierna via het contactformulier contact met ons opnemen.

..

Profiteer nu van onze vaste korting op al onze canvas formaten:

Gebruik kortingscode HD45 en ontvang direct 45% ZOMERKORTING
De korting wordt verrekend in de winkelwagen, na het invullen van de kortingscode

Bestel nu met 45% KORTING

Vragen en antwoorden over jouw foto op canvas

Wij proberen jou zo goed mogelijk te informeren op onze website. Toch kan het zo zijn dat er iets niet helemaal duidelijk voor je is. Daarom hebben we hieronder een lijst met veel voorkomende vragen en onderwerpen samengesteld.

Klik op de link van de vraag die jij hebt en het antwoord komt in je scherm. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag!

Meest gestelde vragen

Foto op canvas informatie

MEESTGESTELDE VRAGEN

1. Wat is de levertijd?

In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorën en de langste levertijd van een product.
Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Snel 3 werkdagen
Spoed 2 werkdag

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Canvas
- Gekreukeld canvas
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Snel 4 werkdagen
Spoed 3 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Hout
- Tuinposter gespannen op houten frame

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Textielframe
- Deurposters
- Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes)
- Karton (ook meerluiken en wandcirkels)
- Behangsticker
- Behangcirkel

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 5 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Wandkleed
- Plexiglas (ook meerluiken)
- Akoestisch wandpaneel
- Budget akoestisch paneel
- Akoestisch canvas
- Akoestische hexagon
- Plafondpaneel

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 3 werkdagen
Spoed 2 werkdag

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Mokken
- Telefoonhoesjes
- Sleutelhangers
- Klok
- Wandklok
- Muismat
- Toilettas
- Mondkapje
- Notitieboek
- Tegel
- Schort
- Broodtrommel
- Glasblokken
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Snijplank
- Placemat
- Puzzel (budget)
- Laptophoes

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 5 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Fotolamp
- Fototas
- Koelkast magneten
- Roomdivider
- Magneetsticker
- Picknickkleed
- Deskdivider
- Inductie beschermer (deluxe)
- Kussens (sierkussens en kussensloop)
- Vloerzeil

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

De levertijd van een fotoboek is ongeveer 10 werkdagen

Vinyl behang (behang met banen)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Airtex behang (behang uit één stuk)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Snel 3 werkdagen
Spoed 2 werkdagen

 

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Koffer, rugzak en inductie beschermer (standaard)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Snel 3 werkdagen
Spoed 2 werkdag

Houtblok

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Zitzak

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

 

Puzzel (deluxe)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen

Muismatten

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 3-6 werkdagen

Schoonloopmat

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 11 werkdagen

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

LET OP! Heb jij een foto besteld met een special effect of een collage, dan gaat de levertijd in zodra je akkoord hebt gegeven aan het ontwerp!

Wij zijn in onze levertijden afhankelijk van onze vervoerspartner. Soms kan het voorkomen dat de levertijd buiten on ze macht afwijkt van onze standaarden. Wij vragen hiervoor je begrip.

terug naar overzicht

2. Wat is de status van mijn bestelling?

CanvasCompany stuurt je na iedere status-update een e-mail. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen.

  • Bestelstatus 'Processing' : Je foto wordt door onze medewerkers beoordeeld. Mocht de kwaliteit van je foto van onvoldoende kwaliteit blijken te zijn om te printen, dan nemen wij contact met je op.
  • Bestelstatus 'In Productie': Wij maakt je bestelling klaar.
  • Bestelstatus 'Verzonden': Je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar je onderweg. Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending online kunt volgen.

Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Via dit account kun je je bestelling op de voet volgen. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar 'Bekijk Status Bestelling'.

> Log in op je account

▲ terug naar overzicht

3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via ons mailformulier. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

▲ terug naar overzicht

4. Ik kan mijn bestelling niet afronden, wat nu?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via ons mailformulier Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden zodat je zo snel mogelijk van je foto op canvas kunt genieten!

▲ terug naar overzicht

 

5. Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Wil je graag een foto laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? Hieronder leggen wij jou uit hoe je een goede foto kunt aanleveren.

Aanleveren van een goede foto

We beginnen met goed nieuws: je foto is meestal geschikt voor een mooie afdruk. Belangrijk is wel dat je de juiste versie van je foto naar ons toestuurt. Programma’s als Facebook, Instagram, Whatsapp of Snapchat verkleinen de foto’s vaak, en maken ze daarmee minder geschikt voor grotere afdrukken. Voor kleinere producten (zie schema hieronder) kunnen dit soort foto’s wel worden gebruikt. Lees verder om te ontdekken hoe je de originele foto kunt sturen.

Originele foto

De foto die je moet hebben is eigenlijk de foto zoals die gemaakt is, vóórdat deze is doorgestuurd via social media. Heb je zelf de foto gemaakt, dan staat deze op je eigen telefoon of camera. Heb je de foto niet zelf gemaakt, vraag dan de maker om de foto per e-mail naar je door te sturen. Zij moeten na het openen van het e-mailprogramma bij het selecteren van de bijlage voor ‘bestand’ kiezen. Als je de keuze wordt geboden, kies dan altijd de grootste of originele versie, het liefst zonder bewerkingen. Stuur ons deze foto, dan maken wij de perfecte afdruk voor jou.

Pixelverhoudingen en bestandsgrootte

Bij het beoordelen van de fotokwaliteit kijken we met name naar de grootte van de afbeelding in verhouding tot de grootte van het product dat je wilt bestellen. Het beste is om te kijken naar de pixelverhoudingen. Je kunt de pixelverhoudingen van jouw foto als volgt vinden:

  • Windows: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Eigenschappen" --> "Details" de pixelbreedte en -hoogte van jouw foto staan.
  • Apple: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Toon info" --> "Afmetingen" de pixelbreedte en - hoogte van jouw foto staan.

Vergelijk deze gegevens met het schema hieronder. De pixelverhoudingen komen vaak niet helemaal overeen. Als het een verschil van 50-100 pixels is, stuur dan de foto gewoon naar ons door. In de meeste gevallen is deze dan alsnog goed genoeg om afgedrukt te worden. Mocht dat niet zo blijken, dan krijg je feedback van ons.

Hoe bekijk je dit via de mobiele telefoon?

Als je een foto via je mobiel uploadt naar onze site, zie je vaak alleen de afbeeldingsgrootte in Kilobytes (Kb) of Megabytes (Mb). Dat zegt zeker ook iets over de kwaliteit van de foto. Om de pixelverhouding te bekijken, raden we jou aan de foto door te sturen naar je pc. Kies, als je opties krijgt voor het versturen van de foto, altijd het grootste formaat/ware grootte.

In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.

Size Afmeting formaat (cm) Pixels (Px) Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
S=Small <20x30 cm 400x600 150 Kb (0,15 Mb) Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter
M=Medium 20x30 cm - 40x60 cm 800x1200 800 Kb (0,80 Mb) Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Kussensloop, Fotolamp, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel
L=Large 40x60 cm - 80x120 cm 1570x2360 1500 Kb (1,50 Mb) Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter
XL=Extra Large 80x120 cm - 100x150 cm 2000x3000 3000 Kb (3,00 Mb) Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter
XXL=Extra Extra Large >150 cm 2400x4000 3500 Kb (3,50 Mb) Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposters

In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.

Bekijk hieronder de informatie voor kleine producten (Small):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
400x600 -150 Kb (0,15 Mb) Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter

Bekijk hieronder de informatie voor middelgrote producten (Medium):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
800x1200 -800 Kb (0,80 Mb) Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Fotolamp, Kussensloop, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel

Bekijk hieronder de informatie voor grote producten (Large):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
1570x2360 -1500 Kb (1,50 Mb) Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter

Bekijk hieronder de informatie voor extra grote producten (Extra Large):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
2000x3000 -3000 Kb (3,00 Mb) Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter

Bekijk hieronder de informatie voor XXL producten (Extra Extra Large):

Pixels Bestandsgrootte (Kb/Mb) Producten
2400x4000 -3500 Kb (3,50 Mb) Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposter

Let op: de pixelverhoudingen van jouw foto komen vaak niet precies overeen met bovenstaande getallen; dit is een richtlijn.

▲ terug naar overzicht

6. Mijn betaling is mislukt, wat kan ik nu doen?

Als je betaling is mislukt kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank: Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'
  • Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd: Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat MultiSafepay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor MultiSafepay heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. MultiSafepay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.
  • Wat als achteraf betalen niet lukt? Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes. 

    iDEAL: Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. 
    Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 
    Via iDEAL betalen

    Overschrijving via bank: Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

    Bankgegevens
    KBC Bank 731-0208869-03 t.n.v. CanvasCompany
    IBAN: BE21 7310 2088 6903
    BIC: KREDBEBB

▲ terug naar overzicht

7. Kies ik voor een frame van 2 cm of 4 cm dikte?

Je hebt bij ons de keuze tussen twee framediktes: 2 cm en 4 cm. Het frame van 2 cm dikte is het standaardframe. Bij dit frame is het ook mogelijk een baklijst te bestellen. Hierdoor krijgt jouw foto op canvas een extra luxe uitstraling!
Kies je voor het frame van 4 cm dikte, dan hangt jouw foto op canvas wat verder van de muur. Het lijkt hierdoor net of hij 'zweeft'!

Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze informatiepagina over framediktes, met diverse voorbeelden!

> Foto op canvas framedikte

▲ terug naar overzicht

8. Wat zijn de kosten van een foto op canvas?

De kosten van een foto op canvas zijn afhankelijk van het formaat en de framedikte die jij kiest. Ook een special effect of een collage brengt extra kosten met zich mee. Je hebt al een foto op canvas vanaf € 6,-! Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze pagina met formaten en prijzen:

> Formaten en prijzen foto op canvas

▲ terug naar overzicht

9. Is het mogelijk om een spoedbestelling te plaatsen?

Ja, dit is mogelijk. Wil je een spoedbestelling plaatsen, selecteer dit dan in de checkout. Bij een spoedbestelling betaal je een spoedtoeslag. Jouw canvasdoek wordt dan binnen 1 werkdag verstuurd. Wil je meer info over een spoedbestelling? Kijk dan eens op onze pagina over spoedbestellingen:

> Spoedbestelling foto op canvas

▲ terug naar overzicht

10. Wat zijn de levertijden van jullie overige producten?

Naast foto op canvas, bieden wij ook andere wanddecoratie aan. Zo kun je ook kiezen uit foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, foto op tuinposter en foto op poster. Ook bieden wij verschillende fotocadeaus aan, waaronder foto op mok, foto op sleutelhanger en foto op placemat. Kun je niet kiezen uit al deze mooie producten? Dan heb je ook nog de optie om een cadeaubon te bestellen. Voor deze producten gelden andere levertijden dan voor een foto op canvas. Hieronder een overzicht van de levertijden van onze overige producten.

In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorën en de langste levertijd van een product.
Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Snel 3 werkdagen
Spoed 2 werkdag

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Canvas
- Gekreukeld canvas
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Snel 4 werkdagen
Spoed 3 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Hout
- Tuinposter gespannen op houten frame

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Textielframe
- Deurposters
- Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes)
- Karton (ook meerluiken en wandcirkels)
- Behangsticker
- Behangcirkel

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 5 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Wandkleed
- Plexiglas (ook meerluiken)
- Akoestisch wandpaneel
- Budget akoestisch paneel
- Akoestisch canvas
- Akoestische hexagon
- Plafondpaneel

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 3 werkdagen
Spoed 2 werkdag

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Mokken
- Telefoonhoesjes
- Sleutelhangers
- Klok
- Wandklok
- Muismat
- Toilettas
- Mondkapje
- Notitieboek
- Tegel
- Schort
- Broodtrommel
- Glasblokken
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Snijplank
- Placemat
- Puzzel (budget)
- Laptophoes

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 5 werkdagen

Deze levertijd geldt voor de volgende producten:

- Fotolamp
- Fototas
- Koelkast magneten
- Roomdivider
- Magneetsticker
- Picknickkleed
- Deskdivider
- Inductie beschermer (deluxe)
- Kussens (sierkussens en kussensloop)
- Vloerzeil

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

De levertijd van een fotoboek is ongeveer 10 werkdagen

Vinyl behang (behang met banen)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Airtex behang (behang uit één stuk)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Snel 3 werkdagen
Spoed 2 werkdagen

 

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.

Koffer, rugzak en inductie beschermer (standaard)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 4 werkdagen
Snel 3 werkdagen
Spoed 2 werkdag

Houtblok

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 5 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

Zitzak

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen
Spoed 4 werkdagen

 

Puzzel (deluxe)

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 6 werkdagen

Muismatten

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 3-6 werkdagen

Schoonloopmat

Verzendmethode Aantal werkdagen
Normaal 11 werkdagen

Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.

▲ terug naar overzicht

 

11. Hoe kan ik mijn foto op canvas ophangen?

Om jouw foto aan de muur op te hangen, kun je het ophangsysteem selecteren in onze besteltool. Dit doe in de tool onder Stap 2: Extra Opties. Je hebt al een ophangsysteem voor slechts € 3,67! Op deze manier kun jij jouw canvas eenvoudig aan de muur bevestigen.

▲ terug naar overzicht

12. Is het mogelijk om mijn canvas buiten op te hangen?

Je foto op canvas wordt geprint met hoogwaardige inkten en is daardoor UV-bestendig. Jouw foto op canvas kan echter niet buiten hangen. Door vocht kunnen de inkten namelijk vervagen. Wil jij jouw canvas toch graag buiten ophangen? Dan adviseren wij om een tuinposter te bestellen bij ons zusje TuinposterOpMaat.nl.

Let op, hout is een natuurproduct en werkt onder invloed van het toe- en afnemen van de luchtvochtigheid en temperatuur. De kieren tussen de planken kunnen door het krimpen/uitzetten van het hout groter/kleiner worden.

▲ terug naar overzicht

 

Gebruik codes en vouchers

Hier vind je alle info over het gebruik van kortingscodes en antwoord op de meest gestelde vragen.

Bestellen met een kortingscode

  1. Ga naar de website die op de voucher of waardebon wordt genoemd
  2. Start het bestelproces en doorloop zorgvuldig alle stappen
  3. Tegen meerkosten kan je vaak een ander formaat, variant of extra opties kiezen
  4. Nadat de bestelling in de winkelmand is geplaatst, vult je de waardeboncode in. Neem deze zorgvuldig over of kopieer deze rechtstreeks van de voucher of waardebon. Let erop dat je geen spaties mee kopieert. Vergeet niet op ‘pas toe’ te klikken!
  5. Rond de betaling af en het product is besteld.

Als de code niet werkt

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw code niet werkt.

  • De code werkte eerste wel, maar nu niet meer nadat je het betaalscherm vroegtijdig hebt verlaten. In dit geval wordt jouw code automatisch geactiveerd binnen 45 minuten. Helaas moet je dus even geduld hebben
  • De code is foutief overgenomen of gekopieerd. Let er bij het kopiëren op dat je geen spatie vóór of achter de code mee kopieert
  • Mocht 1 van bovenstaande redenen niet aan de orde zijn en werkt jouw code nog steeds niet? Neem dan contact op via ons contactformulier

Meer dan 1 waardebon gebruiken in dezelfde bestelling

Je kunt per bestelling 1 waardebon gebruiken. Je moet dus voor elk product een nieuwe bestelling plaatsen en het hele bestelproces doorlopen. Dat staat in de voorwaarden van de partij waar je de code hebt gewonnen of gekocht. Extra opties die je bestelt worden wel in dezelfde zending aangeboden.
Is dit niet het juiste antwoord op je vraag, neem dan contact met ons op

Als de factuur niet klopt

Als je denkt dat de factuur niet klopt, doe dan eerst een aantal checks voordat je contact opneemt met ons.

  • Check of het bestelde product exact overeenkomt met het product dat op de voucher of waardebon staat
  • Check of het verschil komt door eventueel bestelde extra opties
  • Check de verzendkosten. Zoals in de voorwaarden genoemd betaal je die altijd bij de partij die het product levert.

Als je nog steeds denkt dat de factuur niet klopt, neem dan contact met ons op.

Kiezen van een ander formaat of variant

Het is mogelijk om tegen bijbetaling een ander formaat of variant te kiezen. Bij een goedkoper formaat of variant worden géén kosten teruggestort

Geldigheid van de voucher

De code is meestal 3 maand geldig, de geldigheidsdatum staat op de waardebon. Vaak is de code nog wat langer geldig, we raden je aan de code altijd even te proberen voor dat u contact opneemt.

▲ terug naar overzicht

 

KLANTENSERVICE

Vragen

Vragen stellen staat natuurlijk vrij. Wel willen je graag wijzen op deze uitgebreide vragenpagina waar veel antwoorden op veelvoorkomende vragen te vinden zijn.

Mocht je vraag of onderwerp er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.

   > Contactpagina

▲ terug naar het overzicht

 

Suggesties

Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten!

   > Contactpagina

▲ terug naar het overzicht

 

Klachten

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Dien je klacht dan binnen 4 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag via ons mailformulierWe vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.

   > Contactpagina

▲ terug naar het overzicht

 

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 - 16.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

▲ terug naar het overzicht

 

Algemene voorwaarden

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

   > Algemene Voorwaarden

▲ terug naar het overzicht

 

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren.

Welke gegevens hebben wij van je nodig?

Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen
en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het 
gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even 
contact met je op.

E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

▲ terug naar het overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.

▲ terug naar het overzicht

BESTELLEN

Productoverzicht

Bij CanvasCompany kun je terecht voor jouw mooiste foto op canvas. Voor meer informatie over canvas verwijzen wij je naar > informatie foto op canvas

Ook kun je bij ons terecht voor andere fotoproducten: foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, fotoposter en foto op tuinposter.

Ben je wat meer budgetgericht? Wij bieden ook de leukste fotocadeaus (oa. foto op mok, onderzetters, placemats en meer) aan!

▲ terug naar overzicht

Bestelling plaatsen

  • Klik op de gele bestelbutton ´Direct bestellen´ of op de knop 'Bestel je canvas hier'
  • Kies je favoriete fotoproduct en klik op de bestelknop onder het gekozen product
  • Je bent nu in de besteltool
  • Via deze tool bestel je in 4 gemakkelijke stappen je foto op canvas. Klik op de oranje bestelbutton ´Bestel uw foto op canvas´ of op de bestelknop onder het gekozen effect
  • Upload nu je foto via je computer, Facebook, Instagram of Flickr
  • Vervolgens selecteer je eventuele extra opties
  • Is je bestelling naar wens? Klik dan op 'Voeg toe aan Winkelwagen'
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven
  • Heb je een kortingscode? Vul deze dan in en klik op 'Pas toe'
  • Wil je een cadeaubon inwisselen? Voer de cadeaubon code dan in en klik op 'Pas toe'
  • Ben je tevreden over het product/de producten in je winkelwagen? Klik op 'Door naar afrekenen'
  • Vul je account-, factuur- en verzendgegevens in
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties
  • Je bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden

▲ terug naar overzicht

Geen orderbevestiging ontvangen

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via ons mailformulier. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

Je kunt de status van je bestelling ook bekijken in je account. Hiervoor kun je eenvoudig inloggen.

▲ terug naar overzicht

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze Klantenservice. Als je foto al in productie is genomen is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

▲ terug naar overzicht

 

Account aanmaken

Wil je een account aanmaken op CanvasCompany.be? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling

    > Account aanmaken

▲ terug naar overzicht

Wachtwoord vergeten

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.

     > Nieuw wachtwoord aanvragen

▲ terug naar overzicht

 

LEVERING

Verzendkosten

Wanddecoratie

Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm) Verzendkosten
Canvas € 6,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 6,99
Acrylaatblok en houtblok € 6,99
Textielposter, wandkleed € 6,99
Fotolamp en fotokoffer € 6,99
Fotoboek € 7,99

Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) Verzendkosten
Canvas € 10,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 10,99
Textielposter, wandkleed € 6,99

Groot pakket (formaten groter dan 170x90) Verzendkosten
Canvas € 16,99
Hout, plexiglas, aluminium, forex € 16,99
Poster, tuinposter € 16,99
Textielposter, wandkleed € 6,99


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,99
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,99

Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

▲ terug naar overzicht

Verzending naar buitenland

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? Dan vragen wij je vriendelijk even contact op te nemen met onze Klantenservice voor de verdere mogelijkheden.

▲ terug naar overzicht

Wat als ik niet thuis ben?

Onze fotoproducten worden geleverd door een externe vervoerspartner. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van onze vervoerder heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering.
  • De chauffeur van onze heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.

▲ terug naar overzicht

Fotoproduct retour sturen

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geuploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Om die reden kun je het maatwerkproduct niet naar ons retourneren. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Stuur ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van je fotoproduct een mail via ons mailformulier Wij vragen je vriendelijk om enkele foto's van de klacht mee te sturen..

2. We komen het product gratis bij jou afhalen!
Indien nodig, regelen wij binnen 2 werkdagen een afhaalopdracht voor je bij onze vervoerspartner DHL. Het fotoproduct wordt dan bij jou thuis afgehaald, zodat je zelf het product niet retour hoeft te sturen. De kosten van de retourzending van het product zijn voor onze rekening. Stuur het product nooit zelf retour zonder dat wij van de klacht af weten en akkoord hebben gegeven voor een retourzending. Het is voor ons dan namelijk niet te achterhalen dat het pakket van jou afkomstig is.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

▲ terug naar overzicht

 

BETALING

Betalen via iDEAL

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

Via iDEAL betalen

▲ terug naar overzicht

Betalen via bankoverschrijving

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL-betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.

Toch graag een overschrijving via bank doen?
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
KBC Bank 731-0208869-03 t.n.v. CanvasCompany
IBAN: BE21 7310 2088 6903
BIC: KREDBEBB

▲ terug naar overzicht

Achteraf betalen

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangen van factuur). Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Afterpay zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling.

Achteraf betaling is mislukt
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Afterpay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Afterpay heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
KBC Bank 731-0208869-03 t.n.v. CanvasCompany
IBAN: BE21 7310 2088 6903
BIC: KREDBEBB

▲ terug naar overzicht

Betaling is mislukt

1. iDEAL betaling lukt niet
Het kan voorkomen dat door een storing of een ander probleem je betaling via iDEAL mislukt. Krijg je een foutmelding van je bank dat er bijvoorbeeld een storing gaande is? Dan adviseren wij je de betaling via 'Overschrijving via bank' te plaatsen.

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
KBC Bank 731-0208869-03 t.n.v. CanvasCompany
IBAN: BE21 7310 2088 6903
BIC: KREDBEBB

2. Overschrijving via bank lukt niet
Ondervind je problemen bij het plaatsen van een betaling via 'Overschrijving via bank'? Dan is het mogelijk dat de betreffende bank een storing heeft. Wij adviseren het op een later tijdstip nog eens te proberen.

3. Achteraf betalen lukt niet
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat MultSafepay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor MultiSafepay heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. MultiSafepay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
KBC Bank 731-0208869-03 t.n.v. CanvasCompany
IBAN: BE21 7310 2088 6903
BIC: KREDBEBB

▲ terug naar overzicht

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een email via ons mailformulier. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.

▲ terug naar overzicht

 

FOTO OP CANVAS INFORMATIE

Wat is een foto op canvas?

Een foto op canvas is een kwaliteitsproduct en laat jouw foto stralen! Jouw foto wordt op 300 grams canvas geprint. Dit doek heeft een dikte van 0,41 mm. De inkten zijn van hoogwaardige kwaliteit en zijn UV-bestendig. Jouw canvas kan dus prima in de zon hangen! Hij kan echter niet buiten hangen, omdat vocht de inkten kan vervagen. Je kunt kiezen uit twee framediktes: 2 cm of 4 cm.

Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar onze informatiepagina over canvas:

> Foto afdrukken op canvas

▲ terug naar overzicht

Formaten en prijzen canvas

De prijs van jouw foto op canvas is afhankelijk van het formaat, de framedikte en eventuele extra opties die je selecteert. De goedkoopste foto op canvas is er al vanaf € 6,-. Hiermee zijn we de goedkoopste aanbieder van België! CanvasCompany biedt een ruime keuze aan formaten voor een foto op canvas. Ieder doek zit vast aan vier houten latten. Deze hebben wij op voorraad in lengtes van 20 cm tot en met 300 cm. Hierbij worden tot 50 cm tussenstappen van 5 cm gedaan en daarboven gelden tussenstappen van 10 cm. Je kunt jouw canvasdoek in het formaat van jouw keuze laten maken, welke je af kunt ronden op 10 volledige centimeters. Je kunt dus gemakkelijk jouw ideale formaat canvas foto laten maken. Bekijk snel de verschillende formaten en prijzen:

> Formaten en prijzen canvas

▲ terug naar overzicht

Afwijkende formaten canvas

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een formaat wilt dat wij niet aanbieden op onze website. Neem in dat geval contact met ons op. Wij denken graag met je mee!

▲ terug naar overzicht

Fotobewerkingen

Het kan voorkomen dat een foto die jij graag wilt laten afdrukken op canvas, een schoonheidsfoutje heeft. Zo kan iemand op de foto bijvoorbeeld rode ogen hebben of er staat nog een datum in beeld. Deze foutjes corrigeren wij GRATIS voor je! Ook kun je bij ons kiezen voor een zwart-wit of sepia foto. Verder bieden we tegen een kleine meerprijs nog een aantal extra fotobewerkingen aan. Voor een compleet overzicht kijk je op volgende pagina:

> Alle fotobewerkingen met voorbeeld

▲ terug naar overzicht

Kwaliteit van een foto op canvas

CanvasCompany is al meer dan 12 jaar toonaangevend in de fotowereld. Jouw foto wordt geprint op hoogwaardige kwaliteit canvas. De inkten die wij gebruiken zijn eveneens van hoge kwaliteit en UV-bestendig, waardoor het niet erg is als er zonlicht op jouw canvasdoek komt. Vervolgens wordt jouw doek op een houten frame gespannen. Inmiddels zijn wij door gerenommeerde partijen als de Consumentenbond, Zoom.nl en DigifotoPRO verkozen tot beste canvasprinter van Nederland! Wij behaalden zulke grote successen, dat we in 2006 zijn gestart met de Belgische variant van CanvasCompany: CanvasCompany.be. Ook hier halen wij dezelfde kwaliteit als CanvasCompany! Hieronder een korte samenvatting van onze kwaliteit:

  • Wij printen jouw foto direct op het canvasdoek
  • Kleuren worden helder en scherp afgedrukt
  • Details zijn perfect ageprint
  • De randen worden netjes afgewerkt door onze productiemedewerkers

Vele klanten gingen jou inmiddels al voor! Benieuwd wat zij van ons product vinden? Bekijk dan eens de voorbeelden die zij ingestuurd hebben:

> Voorbeelden foto op canvas

▲ terug naar overzicht

Ongespannen foto op canvas

CanvasCompany levert alles omtrent canvas, dus ook ongespannen canvasdoeken! Je hebt geen beperking wat betreft de maten, want wij hebben alle maten van 20 tot 300 cm. Wanneer je een ongespannen canvasdoek wilt bestellen, mail dan naar ons voor een vrijblijvende offerte. Via ons mailformulier kan je een offerte aanvragen

▲ terug naar overzicht

Onderhoud foto op canvas

Jouw foto wordt rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door de hoogwaardige kwaliteit van het canvas en de inkt, kun je jouw foto op canvas gemakkelijk schoonmaken. Wij adviseren om dit met een droge, zachte doek te doen.

LET OP: Maak jouw foto op canvas NIET schoon met een vochtige doek! De inktkleuren kunnen dan beginnen te vlekken.

▲ terug naar overzicht

Canvas bedrukken

 Jouw mooiste foto wordt bij CanvasCompany rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door gebruik van hoogwaardige inkten wordt jouw foto extra scherp afgedrukt! Door deze inkten is jouw canvasdoek ook UV-bestendig. Het is helaas niet mogelijk om jouw canvasdoek buiten op te hangen. Door vocht kunnen de kleuren namelijk vervagen.

▲ terug naar overzicht

Foto's, dia's of negatieven inscannen

Soms heb je foto's, dia's of negatieven in huis zonder dat ze digitaal zijn en zou je deze graag op een canvasdoek laten afdrukken, zonder dat de kwaliteit achteruit gaat. Dan zit je hier goed, want wij van CanvasCompany beschikken over zeer professionele scan-apparatuur waarmee wij jou garanderen dat de kwaliteit van de scan overeenkomt met de kwaliteit foto, dia of negatief. Het inscannen kost niks extra, dit doen wij gratis voor je!

▲ terug naar overzicht

Korting bij grotere afname

Wil je graag meerdere canvasdoeken bestellen? Wij maken gebruiken van zogenaamde staffelkorting. Bestel je bijvoorbeeld 2 canvasdoeken, dan ontvang je 10% korting! Bij een grotere afname kun je ook een offerte aanvragen bij ons. Je krijgt dan een voorstel op maat van ons! Ook over andere vragen qua formaat of bestelgrootte, kun je gerust contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee!

▲ terug naar overzicht

Houdbaarheid foto op canvas

Foto’s op canvas van CanvasCompany kunnen uw hele leven mee. Dit komt omdat we gebruikmaken van kwalitatief hoogwaardig canvas en onze prints UV-bestendig zijn. Hierdoor blijven de kleuren zoals ze waren en kunt u jarenlang genieten van uw prachtige foto op canvas!

▲ terug naar overzicht

Zakelijke mogelijkheden

Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan onze veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere canvasdoeken met foto afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden!

   > Meer over de zakelijke mogelijkheden

▲ terug naar overzicht

Fotograaf of reseller

Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand. 
De redenen hiervan is simpel:

  • Wij leveren constante kwaliteit
  • Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges
  • Je krijgt een vaste contactpersoon
  • In overleg is bijna alles mogelijk! 

Heb je ook interesse in een samenwerking? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op!

   > Meer over ons fotograaf en reseller programma

▲ terug naar overzicht

Je vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op via ons mailformulier

Liever telefonisch contact? bel dan: ✆ 038 - 084571

(Ma t/m Vrij: 08.30 - 16.00 uur)