• Meer dan 200.000 tevreden klanten gingen je voor
  • Verzending binnen 2 werkdagen!

Een moment geduld aub..

Belangrijke info mbt de levering van jouw product:
Geachte winnaar, wij werken met man en macht om ervoor te zorgen dat jij je fotoproduct zo snel mogelijk ontvangt. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan rekenen we op je begrip. Zodra je pakket gesorteerd is, ontvang je een Track & Trace code. Bel of mail ons niet over de levertijd, en wacht op de update van de vervoerder.

Fotocontrole

            • Bij de extra opties in het bestelproces kunt u de optie fotocontrole aanvinken, onze professionals controleren dan uw foto op kwaliteit en passen deze indien het kan aan. Mocht er niets aan te doen zijn wordt er contact met u opgenomen en wordt er gezocht naar een oplossing.
            • Check ten allen tijde of uw foto scherp is. Dit kunt u bijvoorbeeld doen door een klein beetje in te zoomen, als dit al wat onscherp wordt zal dit waarschijnlijk niet goed genoeg zijn.
            • Hoe groter het formaat des te meer de foto wordt uitvergroot en de kwaliteit naar beneden gaat.
            • Zorg altijd dat uw foto minimaal beschikt over MB\s en niet over KB\s
            • Let op!: Als de fotocontrole optie niet is aangevinkt tijdens het bestellen zijn wij niet verantwoordelijk voor de kwaliteit.

Voorwaarden

                  • Jouw tuinposter doorkijk wordt standaard zonder ringen geleverd. Deze kun je voor een klein bedrag bijbestellen.
                  • Je mag kiezen voor een groter formaat; de waarde van dit product (€ 44,95) wordt met het totaalbedrag verrekend.
                  • Verzending mogelijk binnen Nederland en België. Verzendkosten zijn € 6,95 voor Nederland en € 7,95 voor België.
                  • Per bestelling kan er 1 waardebonnummer worden ingeleverd. Per voucher betaal je verzendkosten.
                  • Na bestelling wordt jouw foto op plexiglas schilderij binnen 3 werkdagen verzonden.
                  • Niet tevreden over je fotoproduct? Klachten omtrent de geleverde fotoproducten kunnen alleen in behandeling worden genomen als het gaat om gebreken die tijdens het productieproces zijn ontstaan of om een beschadiging van het product. Tip! Let dus goed op dat je een scherpe foto en een foto van voldoende resolutie aanlevert.